onsdag 7 december 2016

Efterlängtad bok - bra julklappstips!


The Nature of Beauty av Imelda Burke
Jag kunde självklart inte låta bli att klicka hem ett exemplar av boken The Nature of Beauty och igår kunde jag äntligen hämta ut den på posten. Boken är skriven av skönhetsexperten Imelda Burke som har grundat kultbutiken Content i London. The Nature of Beauty är en tjock och informativ bok (319 sidor) jag hade kanske förväntat mig mer bilder men gillar å andra sidan att den innehåller mycket text. Boken guidar läsaren bland ingredienser, märken, termer och det finns även ett antal olika recept på hudvårdsprodukter som man kan tillverka själv. Jag har inte hunnit läsa så många sidor ännu utan återkommer med en recension lite längre fram. En perfekt julklapp till en ekointresserad familjemedlem eller vän.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...