torsdag 17 december 2015

Ekologisk hårolja från Flowers / Färg & Förändring

Aroma hårolja, 195 kr
Det är många av mina kunder som uppskattar de effektiva roll-on deodoranterna från Flowers, men det finns fler fina produkter att upptäcka i Flowers sortiment. Aroma hårolja är en sådan produkt, den innehåller en härlig blandning av vegetabiliska oljor (arganolja, hampfröolja, jojobaolja, kukuiolja, babassuolja m.fl.) dessutom doftar den fantastiskt gott! jag älskar kombinationen av mandarin, apelsin, ylang ylang, palmarosagräs och patchouli. Mitt hår brukar bli trassligt, torrt och trist under vinterhalvåret men jag upplever en stor förbättring när jag använder håroljan och Brilliant Care balsamet från SANTE. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...